Filmy relacja siostra-siostra, relacja rodzinna

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja siostra-siostra, relacja rodzinna. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Gilbert Grape żyje w Endora – miejscu, gdzie prawie nic się nie dzieje. Jedynym zajęciem policji jest ratowanie autystycznego brata Gilberta – Arnie'ego, który próbuje wdrapać się na pobliską wieżę ciśnień. Opieka nad chorym bratem jest bardzo wymagająca dla Grape'a, zwłaszcza gdy pracuje on dodatkowo w pobliskim sklepie. Wszystko się zmienia, gdy piękna Becky wskutek problemów z samochodem zatrzymuje się w mieście. Gilbert zakochuje się w dziewczynie, lecz zaczynają się pojawiać problemy z wygospodarowaniem czasu na prywatne życie.
Zmęczona podróżą Beth składa zaległą wizytę swojej starszej siostrze Ellie, która samotnie wychowuje trójkę dzieci w ciasnym mieszkaniu w Los Angeles. Spotkanie rodzeństwa zostaje przerwane w momencie, kiedy w podziemiach budynku zostaje odnaleziona tajemnicza księga. Wkrótce na świat wypełza martwe zło w postaci demonów w ludzkiej skórze. Beth zostaje wciągnięta w pierwotną walkę o przetrwanie, w której musi zmierzyć się z najbardziej koszmarną wersją macierzyństwa, jaką można sobie wyobrazić.
Trzecia już część przygód dwóch rodzin – Pawlaków i Kargulów. Pawlak otrzymuje od swojego brata zaproszenie do Stanów Zjednoczonych, gdzie mieszka. Gdy Pawlak, wraz z Kargulem i Anią docierają na miejsce, okazuje się, że brat nie żyje. Pawlakowi pozostaje jedynie pochować brata i spełnić jego ostatnią wolę, która okazuje się niełatwa do zrealizowania – trzeba odszukać nieślubne dziecko Johna.


14-letnia Susie zostaje brutalnie zamordowana przez swojego sąsiada. Zawieszona między niebem a ziemią obserwuje swoich bliskich.
Julia jest odnoszącą sukcesy artystką, ma kochających rodziców i męża, który jest sławnym kompozytorem. Nagle wszystko się rozpada. Choroba i śmierć, widziane z bliskiej perspektywy, wyglądają inaczej, niż Julia sobie wyobrażała – są bardziej absurdalne, nonsensowne i śmieszne. Wszystko zaczyna się od śmierci psa. Potem matka Julii zapada na raka. Mąż Julii nie potrafi jej pomóc, bo większość czasu spędza za granicą, a ojciec zdaje się bardziej potrzebować pomocy niż ona. „33 sceny z życia” to film o takim momencie w życiu, w którym stajemy się dorośli. To historia o wejściu w prawdziwe życie, gdzie ból, cierpienie i wątpliwości są nie do uniknięcia.
Austria, rok 1938. Maria (Julie Andrews) jest kandydatką do nowicjatu w salzburskim klasztorze, o czym marzyła od dzieciństwa. Jednak wszystko wskazuje na to, że nie jest to jej przeznaczeniem. Matka Przełożona (Peggy Wood) podejmuje decyzję w sprawie jej przyszłości. Postanawia wysłać ją na jakiś czas do domu owdowiałego barona Georga von Trappa (Christopher Plummer), oficera marynarki w stanie spoczynku, który poszukuje guwernantki dla siedmiorga swoich dzieci. Maria opuszcza więc klasztor, aby opiekować się dziećmi kapitana i zastanowić się nad swoim powołaniem. Na miejscu odkrywa, że autokratyczny wdowiec dowodzi swoim domem jak okrętem, a dzieci traktuje jak żołnierzy. Wydaje komendy, każe im stawać na baczność, maszerować i reagować na gwizdek. Pozbawione ojcowskiej miłości dzieci, żeby zwrócić na siebie jego uwagę, skutecznie odstraszają kolejne guwernantki. Maria, niezrażona początkowymi trudnościami, znajduje wspólny język z siedmioma łobuziakami ofiarując im swoją miłość i zarażając je muzyczną pasją. Wprowadza do domu von Trappów radość, ciepło i życzliwość, stara się też załagodzić wojskową dyscyplinę. Także między baronem, a Marią rodzi się uczucie. Idyllę zakłóca wkroczenie wojski niemieckich do Austrii....
Maggie jest kobietą upartą, ma dużo samozaparcia i odwagi. Wie, że czas ucieka, a ona całe życie spędziła obsługując klientów. Wie jednak czego chce i uparcie realizuje swoje marzenie. Postanawia zdobyć tytuł mistrzowski w boksie, ale w tym sporcie jest wszystko na odwrót. Uparcie dąży do celu, ale pewnego dnia...
Tara, żona oraz matka dwójki dzieci, z pozoru wiedzie normalne życie. Jednak zmienia się ono, gdy Tara zmienia osobowość. Otóż, cierpi ona na rozdwojenie jaźni. Czasami jest Tarą, a czasami nastolatką T., kiedy indziej przykładną gosposią Alice, a od czasu do czasu... mężczyzną Buckiem. Taka sytuacja nie jest łatwa dla jej rodziny.
Po czterech latach od rozstania Ahmad (Ali Mosaffa) przylatuje do Paryża, aby formalnie zakończyć małżeństwo z Marie (Bérénice Bejo), która, jak się okazuje, po raz trzeci planuje wyjść za mąż. Już nawet zdążyła zamieszkać z konkubentem i jego synem. Nowe plany nie podobają się córce Marie z pierwszego małżeństwa, Lucie (Pauline Burlet), która ostentacyjnie daje wyraz swego niezadowolenia z tego, że zamieszkał z nimi partner matki. Ahmad zaczyna poznawać szczegóły wydarzeń z przeszłości, które mają wpływ na obecne napięcie w rodzinie.
Iris i Hanna to siostry. Jack jest najlepszym przyjacielem Iris. Ta trójka niespodziewanie spędzi razem kilka dni w domku na odludziu. Kto kogo kocha? Kto coś udaje? Kto kim manipuluje? I kto z kim chce się przespać?
Słowa kluczowe

Proszę czekać…